Taposd a zsírt:)

 2010.10.17. 20:29

 Hát eljött ez a post is, nem gondoltam volna....

Ugyanis tavaly óta felszedtem 7 kilót, ami kicsit zavaró, illetve nekem nem jön annyira be.Ja és mások is megjegyezték már:Ahh Híztál? Igen sajna 7 kilót - aha és a seggedre? :)

 

Hát na

 

Ma el kezdtem csinálni a 200felules.hu programot és a 100fekvotamasz.hu -t is. Ezek mellett sok gyümölcsöt eszek, illetve kalória szegény cuccokat. Pl Rozs kenyér, teljes kiörlésű péksütik, light kenhető sajtot, grill húsokat, panír nélküli dolgokat. Sok natúr joghurtot és kefirt. Persze mindennek megvan az ideje és a rendszeressége, mivel mióta kb semmit sem csinálok egész nap (kb 3 hónapja) kicsit felborult a napirendem.

Szóval ezek után minden héten vasárnap méretkezem, hogy vágósúlyban vagyok- e még vagy sem.

Egy hónap alatt le fog menni 70-72 Kg - ra a súlyom.

A bejegyzés trackback címe:

https://wiener.blog.hu/api/trackback/id/tr582379333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása