Második nap...

 2010.10.19. 17:49

  A reggelem sajnos elcsúszott, nem bírtam felkelni 8 kor. Ebből lett egy fél 10 es reggeli.

A kaja szintén csak a tegnapi: rozs kétszersült, light medve sajt és sonka.

Közben kigondoltuk, hogy mennyünk el a vásárcsarnokba és vegyünk pár jó dolgot.
Ebből lett csirkemell filé és egy tuti kis fűszer, monakói csirke.

Az ebédet én csináltam, roston sült csirke mell, monakói csirke fűszerrel. Mellé mozzarell saláta. Tuti jó kaja lett. Ja én nem sütöttem szarrá a húst, hanem nagyon puha lett és nem száradt úgy ki.

A vacsora az natúr joghurt lesz, esetleg műzlivel.

Illetve hát hallottam azt is, hogy a sör segít a fogyásban. Na de, hogy mennyi azt nem:)
Jó persze egy üveg sör lesz, amit már serényen meg is vettem.:)

-----------------------

DEJÓÓÓ jön az öcsém pénteken.... Már tökre várom, elmegyünk majd sok-sok helyre. Pénteki első célpont Andersen egy méteres söre... a többit majd a hétvégén.

A bejegyzés trackback címe:

https://wiener.blog.hu/api/trackback/id/tr832384087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SushiCat 2010.10.22. 08:18:02

Délután találkozunk ;)

SushiCat 2010.10.22. 08:18:51

Délután találkozunk ;)
süti beállítások módosítása