Retro disco yo yo

 2010.10.02. 12:21

 Eljött a szombat azaz party-nap.

Kb 2 hete voltunk a Nyugatinál a Retropolis-ban. Nagyon korrekt kis hely, igaz én annak idején, mikor Bank volt a neve akkor is szerettem. A Belépő sem vészes, lányoknak 1000, pasiknak 1500, amiért viszont egy nagyon jó színvonalú helyet kapunk.

Alsó szint: Karaoke (Max csak egy táncig voltam, mig női wc túra volt)
Középső szint: Külföldi retro 80s-90s zenék, iszonyat jó, kurva sok ember.
Felső szint: Magyar retro, eleinte nem sok emberrel, de aztán kezdett beindúlni mígnem tele lettünk. Amit sérelmezek, hogy a magyar részen túl sok volt a mulatós. Nótár Mary és barátai, holott olyan sok jó magyar 90s van.

Az italálarak szerintem baromira korrektek voltak. Egy pezsgőt ittam, ami vagy 1500-2500 volt, de már nem voltam képben ezért írok körülbelüli árat.

Ez egy szimpla buli volt, a magyar részen Jovanotti volt a lemezlovász. A Többit nem ismertem. Viszont a rádióban hallottam, hogy dj Dominiqe és B. Tóth Laci is szoktak lenni. Na őket szívesen megnézném, mivel eddig a hely nálam 7 pontot ért el a 10 ből.

 

 

 

 

 

 

A mai állomás az Astoriánál lévő Arató Disco.

Sokat hallottam már Arató Andrásról, mint a magyar discózás atyjáról és be kell vallanom, baromi kiváncsi vagyok, hogy milyen bulit is csinál az örök fiatal.

Na felébredtem és hát mit mondhatnék mint huh huh, ez volt aztán a buli.
Hát én már jó ideje nem buliztam ekkorát. Eszméletlen jó volt, a személyzet kedves, a pénztárnál felhívják a figyelmem, ha diákkal megyek az csak annyi mint a lányoknak, azaz 750, amúgy 1500.Ruhatár 100 magyar Forint.

A helyet már régebbről ismertem, viszont akkor nem annyira jött be. Viszont most ezzel a retro-val, illetve úgy mindennel együtt egy nagyon nagyon szerethető, családias légkört varázsolt oda.

Az italárak korrektek, megfizethető.

ARATÓ ANDRÁÁÁÁS: Ott táncoltunk a dj pult előtt és odahívott magához, hogy milyen zenét kérünk. Erre én mondtam egy UFO- szerelem doktort és szóba elegyedtünk, bemutatkoztunk.Baromi jó fej és közvetlen pasi.
Ausztriában nem ismert a video-disco, mert hogy ott az volt, nézhettem a klippet miközben tomboltam.

Erre az estére 11 pontot adok a 10 ből. Legközelebb is ott a helyem.

(A postot tegnap írtam, ma csak az aratói élményekkel egészítettem ki és meg kell, hogy mondja más színben látom ezek után a többi klubbot. Aki még nem volt az mennyen el mindenképp.)

 

 

 

 

 

 

 

A Nyugatitól nem messze a Morrisons 2.

Itt kb egy hónapja voltunk, csakugyan retróra szomjazva (hallazva).
A belépő itt sem volt vészes, olyan 500 lehetett, vagy talán ingyenes is, de erre nem mernék megesküdni. Lényeg, hogy nem volt sok.

A hely maga, biztosan sokan ismerik, ilyen sok termes disco, amiből az egyik a retro terem. Mikor mi voltunk volt egy italakció, miszerint 9-10 között minden koktél filléres. Gyorsan vettünk is vagy 20 at, nehogy kiszaladjunk az időből. A zenei rész önmagában jó volt, de olyan 10 től éjfélig lement minden nagyobb durranás, amit az egész estére kellett volna szépen elosztani.

Én a helyre egy erős 7 pontot adnék a 10 ből.

A bejegyzés trackback címe:

https://wiener.blog.hu/api/trackback/id/tr22339165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása