Hamburger láz

 2010.10.01. 21:46

 Sok helyen olvastam már a neten, hogy hol a van a városban a legjobb hamburger. Egy kedves kis a blog a "városban" nevű blog is fáradhatatlanul a várost és keményen tesztel.

Én is elindultam a saját kis körutamra, csak itthon baromi sok a kaja és hát hízni sem akarok, így kicsit lassan halad a tesztem.

1: Móriczon voltam a Wikingerben, egy ajánlatban lévő fura nevű, de anál (annál) finomabb burgert ettem, illetve egy sajtburgert is kipróbáltam, amihez adtak krumplit is. Mivel nem vagyok nagy krumpli evő sött nem szeretem, így az számomra hanyagolható is volt.
Mindkét burger nagyon fini volt és az áruk sem volt vészes. Pontosan nem tudom de vagy 700 körül lehetett.(1000 volt a krumplis kólás verzió)

Következő célpontom lesz a Blahán a Gurman Montenegró kis hely, ahol lepényben kapható a hambi és olyan kis balkáni feelingje is van.
Na ezt szeretném kipróbálni...

A bejegyzés trackback címe:

https://wiener.blog.hu/api/trackback/id/tr222338216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása