A héten nem voltam valami írós kedvemben, igaz nem is történt sok említésre méltó. Kivéve a pénteket meg a vasárnapt.

Péntek: Anitának a volt éneltanárja küldött neki egy meghívót, ugyanis ő valamilyen live act zenész. Hát gondoltuk mennyünk el. 

Amior odaértünk láttuk, hogy nagy készülődés folyik, rengeteg hangszer elektromos és analóg változatokban. És elkezdődött a buli... leültünk egy ilyen babzsák szerű fotelbe majd hallgattuk a lassú ütemekkel kezdődő majd a tech-house ig ívelő repertoárt. baromira tetszett, hogy láttuk mikor mit fújnak, nyomkodnak. A végén sűrű gratuláció közben nagyon jót beszélgettem velük. kapok demo cd-t is névjegykártyát mindent. Nagyon király volt a mostanra már gépzenével betelt fülemnek. Itt van tőlük egy kis demo: 

 

Greg Note & Dj Zoohacker

 

 

A vasárnap: Gondoltuk, hogy ha már úgyis unatkozunk itthon mennyünk el a Morisons-ba és igyunk meg pár koktélt. Közben kiderült, hogy Király Viktor koncert is lesz.
Koktél repertoár: kezdés Mojito ,majd egy egyedi koktél, mivel összehaverkodtam a mixerrel, aki nagyon jó fej volt és mindig mondtam milyen irányban szeretném az italok ízét (pl észak) és ő úgy készítette ezeket. Majd jött a Long Island Ice-Tee, aztán a Soko Mojito végül mondtam neki ,hogy csinálj valami hasonló erőset mint a Long Island. Erre ő: erősebbet??? bazd. na jó. Erre megkaptam a Flaming Lamborghinit. Huh hát az aztán durva eresztés volt, de baromi jó. Majd a végére kértem egy másik koktélt, csak úgy iszogatni.

Jön Király Viktor és a Face2Face zenekara. Nekem nagyon tetszett az egész. Egy teljes zenekar kísérte, szép angol zenék, sajátok is nem is. Nekem nagyon bejött, holott nem voltam annyira oda a dologért elsőre....de a pozitív csalódás.

 

És a hétfő dél: Mivel most keltem, illetve tértem magamhoz, kicsit vegyes érzelmekkel:))) nem valami bika erős gyomorral. De megérte az biztos, csak ajánlani tudom.

A bejegyzés trackback címe:

https://wiener.blog.hu/api/trackback/id/tr332433377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása