Hiányzik az osztrák kaja....

 2010.10.01. 22:10

 4 évet voltam Bécsben, ez idő alatt sikerült úgy beilleszkednem, hogy osztráknak érezhettem magam és hiányzik.

Ezek mellett, imádtam ott enni és néhány ízt sajnos nem teljesen találok itthon meg.

Ilyenek pl:

Kaiserschmarrn mit Zwetschkenröster (Császármorzsa ilyen szilvalekvár szerű szósszal)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A második ami nekem nagyon csak ott volt igazán jó, annak ellenére, hogy itthon is van sok helyen a Spare Rips Steak krumplival meg szószokkal.

 

Ez a 2 kaja van amiért sírok mindig és ha kimegyek, az első, hogy ezekből mindig feltankolok.

Mivel nem vagyok egy nagy szakács, csak max nagy kajás és gasztroman, ezért nehezen tudom itthon megcsinálni őket, de rajta vagyok gyakorlom mindig a megfelelő arányokat és egyszer sikerülni is fog.

Na de ha sikerül, elhívok mindenkit, hogy megízlelhesse egy igazi osztrák(félig amcsi) kaját, egy félig osztráktól:)

A bejegyzés trackback címe:

https://wiener.blog.hu/api/trackback/id/tr822338277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coq 2010.10.01. 23:00:08

hiányzik mi? milyen jókat főztem neked Maria Alm-ba?

szaki 2010.10.01. 23:07:18

Uh ne is mond, fel is szettem bazd vagy 5 kilót. Azóta is ilyen fúziós cuccokal álodom, meg a loimer rieslinggel:)
süti beállítások módosítása